Saturday, April 3, 2010

Bersenang2 dahulu bersusah2 kemudian..

Teringat perpatah org tua2 yang bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian tapi kebanyakkan org kita suka terbalikkan pepatah tersebut (aku pon tergolong gak kadang2). Biasa la bila senang nie kita mudah leka dan kurang mengambil berat masa yang tetap mengalir biar kita berbuat apa2. Tu la hakikat dunia.
Semalam baru aku perasan dah lama aku tidak pergi kenduri doa selamat terutamanya kat selangor nie. Aku pergi kenduri kat umah saudara member aku sham. Bising giler dalam kete, biasa la diorg tu happy go lucky. Ader jer benda nk di boraknya. Hehehe.. dah lama duk sini pon banyak lagi tempat xpernah pergi. Biasa la bukan xsuka berjalan tapi banyak sangat halangan terutamanya tengah sibuk dengan assigment yang makin memeningkan kepala. Aduhhh ..buntu bila pikir keje xsiap. Pastu macam makin bertambah plak. Huhuhu....O_O00..

No comments:

Post a Comment