Friday, April 16, 2010

Dinner oh dinner

Dalam tengah sibuk mengejar dateline project nie, boleh plak terpikir pasal 'dinner'. Ok sebenarnya ni bukan dinner dengan awek(O_O..!!!) tapi dinner fakuti aku semalam, Dinner Graphic Dept. 2010. tema topeng.

"Sebenarnya aku nie xpernah skali pon kalau ajak pergi dinner tu aku pergi. hehehe... Jangan tanya la kenapa nanti ada jer alasan aku bagi kan"

Etah kenapa rasa nak pergi plak sebab mungkin aku dah last semester kot. Apa2 pon lepas penat mengajak 2 member aku yang mengikut jejak langkah aku dulu tu (alasan malas nak pergi). Kami pun pergi la (niat nak makan pastu balik).Dah la pergi xikut tema(topeng xpakai) orang tanya cakap dah pakai dah), saje malas sangat punya alasan tapi agak best la sebab aku memang lapar pon masa tu. Makan ala buffer(layan diri) dan ala2 western modern sebab ada sup cendawan dengan roti.

"Ada ke betul-betul lepas makan diorang ajak aku balik, dah la kelam kabut aku dia buatnya (tengah makan penuh mulut)"

Apa-apa pun janji happy sebab dah lama xlepak makan ramai2 walaupun aku balik awal. Hehehe,...O_O



Antara topeng terbaik malam tu..seramm..

No comments:

Post a Comment